Výsledky testu APLIKOVANÝ MARKETING
Zverejňujem výsledky testu predmetu Aplikovaný marketing zo 14. 12. 2015. Por. č - % - Známka. 1-75-C; 2-94-A; 3-75-C; 4-75-C; 5-53-E; 6-72-C; 7-62-D; 8-94-A; 9-94-A. Konečné hodnotenie vzhľadom na Vaše projekty bude zapísané v dohľadnej dobe v MAISe.
Zverejňujem výsledky testu predmetu Aplikovaný marketing z 15. 12. 2015. Por. č - % - Známka. 1-75-C; 2-25-FX; 3-68-D; 4-56-E; 5-50-(FXE); 6-93-A; 6-94-A; 7-75-C; 8-38-FX; 9-72-C; 10-75-C; 11-75-C; 12-72-C; 13-50-(FXE); 14-22-FX; 15-62-D; 16-56-E; 17-37-FX; 18-81-B; 19-94-A; 20-75-C; 21-94-A; 22-50-(FXE); 23-56-E; 24-56-E; 25-50-(FXE); 26-63-D; 27-94-A; 28-75-C; 29-61-D; 30-81-B. Tí z vás, ktorí majú zapísané (FXE) získali hraničné hodnotenie. Ako výsledná známka (aj po spriemerovaní s projektom) im bude zapísané E. Samozrejme, Vám všetkým je umožnený aj opravný termín. Konečné hodnotenie vzhľadom na Vaše projekty bude zapísané v dohľadnej dobe v MAISe.
Základy marketingu 4 - test
Zverejňujem výsledky testu priebežného hodnotenia predmetu Základy marketingu 4 zo 6. 5. 2015. Číslo - % - Známka. 1 – 58 – E, 2 – 32 – FX, 3 – 46 – FX, 4 – 51 – E, 5 – 76 – C, 6 – 32 – FX, 7 – 52 – E, 8 – 28 – FX, 9 – 91 – A, 10 – 92 – A, 11 – 64 – D, 12 – 28 – FX, 13 - 84 – B, 14 – 46 – FX, 15 – 56 – E.
Základy marketingu 2
Zverejňujem výsledky testu predmetu Základy marketingu 2 zo dňa 5. 6. 2014. Číslo - % - Známka: 1 – 71 – C; 2 – 50 – E; 3 – 25 – FX; 4 – 93 – A; 5 – 63 – D; 6 – 32 – FX; 7 – 50 – E; 8 – 42 – FX; 9 – 32 – FX; 10 – 71 – C; 11 – 75 – C; 12 – 64 –D; 13 – 50 – E; 14 – 54 – E; 15 – 50 – E; 16 – 29 – FX.
Základy marketingu 2 - test
Zverejňujem výsledky testu (čiastkového hodnotenia) predmetu Základy marketingu 2 z 5.5.2015. Číslo - % - Známka. 1 - E - 50, 2 - C - 70, 3 - C - 70, 4 - E - 50, 5 - 65 - D, 6 - 60 - D, 7 - 50 - E, 8 - 60 - D, 9 - 90 - A, 10 - 35 - FX, 11 - 70 - C, 12 - 55 - E, 13 - 50 - E, 14 - 25 - FX, 15 - 70 - C, 16 - 80 - B, 17 - 50 - E, 18 - 60 - D, 19 - 60 - D, 20 - 80 - B, 21 - 50 - E, 22 - 40 - FX, 23 - 25 - FX. Pripomínam, že opravný termín priebežného čiastkového hodnotenia je možný aj pred začatím ústnej skúšky po zápise v MAISe.
Výsledky testu Základy marketingu 2
Zverejňujem výsledky testu predmetu Základy marketingu 2 z 3.6.2014. Por. číslo - % - Známka: 1 - 50 - E; 2 - 21 - FX; 3 - 32 - FX; 4 - 39 - FX; 5 - 53 - E; 6 - 53 - E; 7 - 32 - FX; 8 - 34 - FX; 9 - 57 - E; 10 - 46 - FX.
Public relations – zápočtový test
Zverejňujem výsledky zápočtového testu predmetu Public relations pre odbor politológia z 5.5.2015. Číslo - % - Známka. 1 – 83 – B, 2 – 87 – B, 3 – 50 – E, 4 – 83 – B, 5 – 50 – E, 6 – 29 – FX, 7 – 75 – C, 8 – 25 – FX, 9 – 92 – A, 10 – 100 – A, 11 – 42 – FX, 12 – 92 – A, 13 – 83 – B, 14 – 67 – D, 15 – 71 – C, 16 – 75 – C, 17 – 83 – B. V prípade záujmu opravy sa, prosím, nahláste na ponúkaný termín v MAISe.
Výsledky zápočtového testu ZM 2
Zverejňujem výsledky zo zápočtového testu predmetu Základy marketingu 2 zo dňa 27. 05. 2014. Číslo – % - Známka: 1 – 29 – FX; 2 – 35 – FX; 3 – 5 – FX; 4 – 64 – D; 5 – 21 – FX; 6 – 25 – FX; 7 – 14 – FX; 8 – 57 – E; 9 – 64 – D; 10 – 89 – B; 11 – 25 – FX; 12 – 39 – FX; 13 – 51 – E; 14 – 64 – D; 15 – 78 – C; 16 – 85 – B; 17 – 54 – E.
Opravný zápočet, 15. 1. 2015
Zverejňujem výsledky zápočtového testu predmetov Základy marketingu 1 a 3 zo dňa 15. januára 2015. Číslo - % - Známka. 1 – 71 – C; 2 – 42 – FX, 3 – 76 – C; 4 – 51 – E; 5 – 51 – E; 6 – 53 – E; 7 – 85 – B; 8 – 51 – E; 9 – 61 – D; 10 – 27 – FX; 11 – 51 – E; 12 – 63 – D; 13 – 83 – B; 14 – 54 – E; 15 – 51 - E; 16 – 81 – B; 17 – 51 – E; 18 – 51 – E; 19 – 42 – FX.
Základy marketingu 2 : 20. a 22. 5.
Zverejňujem výsledky hodnotenia z predmetu Základy marketingu 2 z termínov 20.5. a 22.5.
20.5.: Číslo – Známka – Poč. %: 1 – FX – 33; 2 – D – 61; 3 – E – 54; 4 – B – 87; 5 – C – 75; 6 – E – 52; 7 – B – 81.
22.5.: Iniciálka priezviska – Známka: S – C; F – D; G – A.
Výsledky zápočtového testu ZM3
Prinášam výsledky zápočtového testu predmetu Základy marketingu 3 z 18. 12. 2014. Číslo - % - Známka. 1 – 77 – C; 2 – 55 – E; 3 – 55 – E; 4 – 51 – E; 5 – 81 – B; 6 – 81 – B; 7 – 100 – A; 8 – 55 – E; 9 – 100 – A; 10 – 100 – A; 11 – 55 – E; 12 – 55 – E; 13 – 63 – D; 14 – 55 – E; 15 – 73 – C; 16 – 91 – A; 17 – 91 – A; 18 – 55 – E; 19 – 100 – A; 20 – 73 – C; 21 – 66 –D; 22 – 82 – B. Ďalšie termíny nájdete v MAISe.
Základy marketingu 2
Na hodnotený zápočet sa v MAISe neprihlasujete. Kapacita je neobmedzená, pričom je potrebné prísť načas. V prípade meškania je možné, že test v daný termín neabsolvujete. Test sa začína vždy o 15:30. Rezervujte si spravidla 180 minút v závislosti od účasti (v prípade veľkej účasti budete rozdelení do skupín). Test sa koná vždy v m. č. 225a (na rektoráte). Termíny sú: 13. 5., 20. 5., 22. 5., 27. 5., 3. 6., 5. 6. a 26. 6. 2014. Vezmite si so sebou kalkulačku. Okrem nej je používanie akéhokoľvek multimediálneho elektronického zariadenia zakázané.
V prípade nevyhnutných povinností (týkajúcich sa napr. štátnych skúšok a pod.) sa môže termín presunúť, preto s tým, prosím, dopredu počítajte.
Výsledky zápočtového testu PR
Zverejňujem výsledky zápočtového testu. Opravné termíny zverejním do konca týždňa. Číslo - % - Hodnotenie: 1 - 92 - A; 2 - 73 - C; 3 - 100 - A; 4 - 100 - A; 5 - 84 - B; 6 - 84 - B; 7 - 84 - B; 8 - 80 - B; 9 - 77 - C; 10 - 77 - C; 11 - 88 - B; 12 - 94 - A; 13 - 84 - B; 14 - 92 - A; 15 - 100 - A; 16 - 65 - D; 17 - 87 - B; 18 - 92 - A; 19 - 92 - A; 20 - 76 - C.
Základy marketingu 4
Na skúšku je potrebné sa prihlásiť v MAISe. Pozor na obmedzenú kapacitu termínov z dôvodu ústnej formy skúšania.
Skúška sa začína vždy o 15:30. Je potrebné prísť včas. V prípade meškania Vám môže termín prepadnúť. Skúška trvá 180 min, prosím, tento čas si rezervujte. Spravidla je skúška v miestnosti E225a (na rektoráte) okrem 15. mája 2014, kedy sa stretneme v m. č. 162. Termíny sú: 13. 5., 15. 5., 20. 5., 22. 5., 27. 5., 3. 6., 5. 6. a 26. 6. 2014. V prípade nevyhnutných povinností (týkajúcich sa napr. štátnych skúšok a pod.) sa môže termín presunúť, preto s tým, prosím, dopredu počítajte.
Výsledky zápočtového testu ZM1
Zverejňujem výsledky včerajšieho (11. 12. 2014) testu predmetu Základy marketingu 1 (E225a). Číslo - % - Známka: bez čísla – 61 – D, 2 – 72 – C, 3 – 53 – E, 4 – 12 – FX, 5 – 38 – FX, 6 – 15 – FX, 7 – 21 – FX, 8 – 56 – E, 9 – 53 – E, 10 – 42 – FX, 11 – 58 – E, 12 – 66 – D, 13 – 64 – D, 14 – 17 – FX, 15 – 28 – FX, 16 – 17 – FX, 17 – 36 – FX, 18 – 17 – FX, 19 – 56 – E, 20 – 67 – D, 21 – 36 – FX, 22 – 44 – FX, 23 – 39 – FX, 24 – 51 – E, 25 – 42 – FX, 26 – 28 – FX, 27 – 53 – E, 28 – 42 – FX, 29 – 51 – E, bez čísla – 25 – FX, 31 – 17 – FX, 32 – 51 – E, 33 – 25 – FX, bez čísla – 36 – FX. Ďakujem za účasť, gratulujem všetkým, myslím, že ste nadobudli dostatok skúseností zo zápočtového testu. Keďže ste na univerzite len pár mesiacov objasním pár pravidiel – je potrebné sa pripraviť, na marketingu bez znalostí povinnej literatúry (ktorá tvorí cca 80% z prednášok) neprejdete. Máte jednu možnosť opakovať zápočet, príďte, prosím, až keď si prečítate povinnú literatúru, dám na výber viacero opravných zápočtových termínov. Dostali ste k dispozícii učebnicu, 300 strán nie je tak veľa, ak si naštudujete v texte dôležité definície, označené kľúčom. Prosím, premýšľajte, neučte sa aizovane – je potrebné rozumieť. V prípade otázok ma kontaktujte. Je žiaduce sa pýtať, ak neviete, pretože, kto sa nič nepýta má predpoklad, že všetko vie.
Public relations
Skúška z predmetu Public relations sa bude konať podľa našej dohody vo štvrtok, 15. mája 2014 o 8:00 v m. č. 90. Je formou testu s trvaním 20 minút. Je potrebné prísť načas, miestnosť je už o 8:30 rezervovaná.
Výsledky zápočtového testu ZM3
Zverejňujem výsledky zápočtového testu predmetu Základy marketingu 3 z 11. 12. 2014, E225a. Vo finálnom hodnotení (ktoré bude zapísané v MAISe) je zohľadnené priebežné hodnotenie. Číslo - % - Známka: 1 – 91 – A, 2 – 63 – D, 3 – 51 – E, 4 – 73 – C, 5 – 77 – C, 6 – 91 – A, 7 – 55 – E, 8 – 91 – A, 9 – 91 – A, 10 – 18 – FX, 11 – 72 – C, 12 – 45 – FX, 13 – 63 – D, 14 – 32 – FX, 15 – 51 – E, 16 – 45 – FX, 17 – 32 – FX, 18 – 32 – FX, bez čísla – 36 – FX, 20 – 55 – E. 21 – 18 – FX, 22 – 11 – FX, 23 – 36 – FX, 24 – 55 – E, 25 – 27 – FX, 26 – 27 – FX, 27 – 23 – FX, 28 – 77 – C, 29 – 5 – FX, 30 – 14 – FX, 31 – 4 – FX, 32 – 51 – E, 33 – 91 – A, 34 – 32 – FX.
Úspešným prajem krásne pokojné sviatky, s ostatnými sa rád stretnem opäť o týždeň, vo štvrtok 18. decembra o 8:00 v m. č. E225a.
Politológia - zápočet z Public relations
Zápočtový test z predmetu Public relations si máte možnosť napísať už v piatok, 9. mája 2014 o 11:00-11:45 v m. č. 90.
Výsledky skúšky a zápočtu z 26. 6. 2014
Zverejňujem výsledky skúšky predmetu Základy marketingu 2 a hodnoteného zápočtu Public relations zo dňa 26. 6. 2014 /E225a/.
Číslo - % - Známka: 1 - 71 - C; 2 - 83 - B; 3 - 71 - C; 4 - 7 - FX; 5 - 18 - FX; 6 - 85 - B; 7 - 57 - E; 8 - 52 - E; 9 - 71 - C; 8 - 52 - E; 9 - 71 - C; 10 - 61 - D; 11 - 55 - E.
Zároveň mi dovoľte poďakovať za spoluprácu. Všetkým želám krásne leto. Nenechajte si ho pokaziť zlým výsledkom. Vidíme sa budúci semester. Teším sa na Vás.